Covid-19 Günleri ve Sonrasında Markalar Ne Yapsın?: İletişim ve Sosyal Fayda

27.04.2020

‘BCB Talks Dinliyor ve Yanıtlıyor’ webinar serimizde, 22 Nisan’da ‘Covid-19 Günleri ve Sonrasında Markalar Ne Yapsın?: İletişim ve Sosyal Fayda’ ile devam ettik. Moderatörlüğünü Gülin Yücel’in yaptığı webinarda, soruları Nilay Tatlısöz ve Neda Soydan cevapladı.

Neden bu webinarı yapıyoruz ve marka konusunu ele alıyoruz?

Markalar, Covid-19 döneminde sektörel olarak nasıl etkilendiler?

Start-up’lar bu dönemde kendilerini nasıl pozisyonlamalılıar?

Bu dönemde iletişimde markalar neler yapıyorlar?

Covid-19 döneminde ve sonrasında, start-uplar kurumsal şablonların ötesine nasıl geçerler?

Marka iletişiminde bundan sonra ne olacak?

Markalar için büyümenin tanımı değişirken, sürdürülebilirlik kavramı gelişecek mi? Yıldızı parlayan sektörler neler olabilir?

Kurumsal markaların söylemlerinde samimiyet ne kadar önemli?

Kriz iletişiminde şu anda hiçbir şey yapmamış markalar, bundan sonra
bir şey yapmalı mı, yapabilirler mi?

Covid-19 süreci, bir markanın sürdürülebilirliği açısından neleri pozitif etkilemiş olabilir?

Bir sonraki webinarın konusu ne olacak?