Covid-19 ve Sonrasında Dijital Dünya ve Müşteri Deneyimi

05.05.2020

‘BCB Talks Dinliyor ve Yanıtlıyor’ webinar serimizde, 29 Nisan’da ‘Covid-19 ve Sonrasında Dijital Dünya ve Müşteri Deneyimi’ ile devam ettik. Moderatörlüğünü Cemile Şenulubaş Tankurt’in yaptığı webinarda, soruları Ali Tüzmen ve Mehmet Kırca cevapladı.

Covid-19, dijital trendlere nasıl etki yapacak?

Salgın yavaşlayana kadar, firmaların alması gereken önlemler neler olmalı?

İçten ve samimi satış müşteri deneyimi yerine daha uzaktan ve temassız satış deneyimi tercih edilecek mi? Bizim gibi yakın ilgiye temasa alışık toplumlarda bu nasıl olacak? Bu müşteri deneyiminde dijitalin etkisi nasıl olacak?

Müşteri deneyimi nasıl tasarlanacak?

B2B tarafında müşteri deneyimi nasıl şekillenecek?

BCB Anket: Şu anda müşterilerinize anket yapmak için doğru zaman mı?

Tedarik zincirindeki kırılmalar ve dijital dönüşüm karşılıklı olarak birbirlerini nasıl etkileyecek? Dijitalleşen dünyada yapay zekayı etkileyen bu evre ile gelecekte işsizlik daha ön plana çıkmayacak mı?

Tedarik zincirindeki kırılmalar ve beklenen ekonomik küçülme müşteri deneyimini nasıl etkileyecek?

Küçülen ekonomilerde azalan kaynaklar söz konusu olduğunda dijitalleşme için gereken finansmanı etkilenir mi?

BCB Anket: B2B satışlarda dijital ortamlar üzerinden pazarlık ve satışı kapatmak gelecekte nasıl evrilecek?

Sanal fuarcılık sizce gelecekler fuar yerine geçecek mi?

BCB Anket: Covid-19’dan sonra en fazla ne yapmak istiyorsunuz?